Söööndag!



Ja, då var det söndag kväll och här sitter jag... ensam. Miranda ligger och sussar och jonas älskling har farit till gävle för att jobba.

Den här veckan har varit såå stressig för mig =( känns som jag inte kommer fram nånting alls.

Jag har gjort 3 prov i skolan och aa... kan inte påstå att det gått särskilt vidare.

Pinsamt lite rätt på matte provet och otroligt löjliga ynka stav fel i engelska uppsattsen som gjorde att jag sjönk till bara G...sbenskan, mmh där var det missuppfattningar som skapade ett IG för mig. fyy sa...blarns. Usch. men men, får se det positiva att jag får omprov i matten och svenskan. Engelskan vare bara slarvligt av mig, får nöja mig med G...men jädrans surt att då få veta att om jag nu inte hade slarvat hade jag fått MVG, jädrans roligt och veta sånt. blir säkert inge besviken på sig själv då inte?

skapligt.

Och så har det ju varit svårare för mig att plugga när man har lill plutten och ta hand om på eftermiddagarna. Är så rutten i matte....ååh, fattart inte. Ska det vara så svårt för mig att memmorera allt i sin ordning. Men men. Den här veckan som kommer nu ska jag verkligen lägga röven till, sätta hjärnan på turbo!

Helgen har ialf. varit okej. fredagen så blev det kalas för syrrans man som fyllde år. Sen hade vi ju fullt hus här hemma då jonas dotter kom. Lördagen främmat, fika och ståhej.

hmm.... borde egentligen plugga istället för och sitta här och skriva ner mina tankar och vad jag pysslat på... men gaah,.

hihihi någonting kul väntar mig den 21 november ialf hoho :D yeeey

jag och jojo ska på konsert då !! wooho. ska bli lajbans !

nej nu blev jag tankspridd...blev lite ställd av vad Malin skrev. mmh , så många tankar och saker jag inte förstår som far runt i mitt huvud...

jag vet att jag inte borde yttra mig då det inte har med mig att göra men aa, det är faktiskt svårt. Jag tror inte att mitt ex. (far till min dotter) kunde ha förväntat sig något annat utav mig. Hur ska man liksom reagera när ens "vän" dejtar sitt ex. ?

När det hänt saker och ...så. aah, jag har svin svårt för att förstå det här nu som är.

svin svårt

...

Jag vill att min dotter ska ha det bästa, och är det här nånting som kommer bli eller hur man ska säga så är jag förstående i det.

men samtdigt så vill jag inte vara förstående för jag är egentligen inte förstående alls i det.

men det är jag ju inte ensam om heller så, men det hör ju inte hit.

fan jag vet inte ens vad jag skriver ner nu.

gaaah.

Jag antar att jag är lite egoist.

Det enda jag vill är att det ska vara bra allt, dock då jag INTE kunde i mina vildaste fantasier förutspå det här.

Nä jag fattar det inte....

men att be någon annan att hälsa att jag kan höra av mig om jag vill prata?

 

Skit samma.

I helgen blir det att tapetsera en vägg i v-rummet vi har ju gjort en liten om möblering här nu, hoppas det blir lika fint som jag tänkt mig och ser framför mig lite i fantasin.

lalala nej nu står det allt för stilla i mitt huvud, nu såg jag att baby loggade in på msn

he blows my mind that boy {#} (jonas)

Torsten på bilden..... jag saknar honom så mycket {#}

xo xo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback