Födelsedagsbarnet



Igår så fyllde min lilla ängel Miranda 2 år {#}

Hon är så stor nu så jag knappt hänger med. Har inte så många barn att jämföra med men aa, förutom att hon börjat tala lite mer nu så tycker jag att hon är himla stor för sin ålder?

Hon firades först på dagis med ballonger och glass , fick två leksaker också. Ballongen höll tills vi gick ut ifrån dagis... Sen här hemma så gjorde vi bullar och åt.

Älskar henne såå mycket min lilla tjej. Så duktig är hon.

På lördag är det Halloween !! Och då ska Miranda ha sitt stora kalas. Gud vad kul det ska bli. Det kommer jätte mycket folk och massa utklädda barn hihi, även mamma...såklart :D

Jag ska baka en egen princess tårta som är i form av en Pumpa. Sen ska jag beställa en till tårta ifrån sveas, med nåt roligt motiv på.

Sen Pumpa glass och läskiga drinkar. Kul ska det bli

Ska pynta här hemma en massa också, vi har ju redan höst tema färger här i v-rummet, men jag ska lägga till mer....ska spreja löv och lägga och sätta lite överallt för sista fina touchen!

Just ja... ska göra roliga halloween kakor också.aa , jag ÄSLAKR verkligen Halloween!!!

Imorgon kommer Baby hem. Då ska han få se vad jag har hittat på ;)

ååh, imorse då.. söt , Miranda låg och sov som en lite pricessa när jag steg upp och gjorde kaffe och grejja, vilken sömn tuta hon har ju fått för sig nu att hon ska in till mig och sova varje natt hon vaknar. hmm... dålig ovana men det skyller vi på pappa.

I fredags btw , var jag på konsert!! :D Dead by April. Grymt duktiga för att vara svenskar och LIVE! helt värt det. Konventum den 5e spelar dom igen. Haha och jag åkte ända till skövde för att se dom , dumt att vänta till den 5e men jaja . kul var det, fick ju träffa dom också tur man har ibland alltså.

Nu är tårtan beställd ifrån sveas. Bilden är den som kommer vara på tårtan, gjort allt runt om själv, kommer bli kanon :D Min Miranda är värd allt!

nej nu måste jag plugga faktiskt. Imorgon ska min samhällsbok komma, Hoppas!!

Och våra saker ifrån bodega ! hihi. längtar till lördag!!

xo xo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback