Äntligen Måndag!!



Gu så mycket jag längtat till den här, just den här Måndan. Och varför?

jo det ska jag berätta för er att... idag så skulle älskling ringa ett visst samtal som vi hoppades på skulle gå vägen, och visst gjorde det de =)  hihi hur bra vägen som helst.

dock gick det mindre bra för mig med mitt samtal men men, får se imorn.

jo det jag skriver om är att .... vi ska flytta ihop jag och jonas, till en 4a han och jag och barnen såklart.

Och det blev fastställt idag!

Vi flyttar redan på fredag..... shit pommes!

Jag kan inte tro det, satan vad fort det hela plötsligt gick. Ena stunden kom vi på att vi skulle flytta ihop, sen andra stunden leta vi lägenhet och nu..poff, så har vi (som älskling sa) nu du älskling, sitter vi med två lägenheter och ett hus .. haha

men lugn, vi ska bara ha en lägenhet. Och den är fiiin. sååå fint det kommer att blii!!

gudars skymning alltså....skit i lilltån. jag kan inte tro att vi flyttar redan på FREDAG!?

men ja... nu äre jag som ska packa alla mina saker ner i lådor så allt är klart för att av hämtas och in i nya lägenheten på fredag. och jonas, min älskling...han är så snurrig i skallen att han snart inte vet vad. Men du vet att...allt ordnar sig. Kommer gå bra det här. På fredag kvällen är det DU och JAG som ligger i badkaren med rosblad utav tvål och tända ljus.....

Vi ska köpa en jätte fin ny vit sängram till min säng om är så fiin. Och så ska vi köpa en snygg tv bänk . så älskling kan förvara sina 311 spel-konsoler ..... hehe. Sen bara lite små saker som sätter själva pricken på allt. inte så mycket som behöver köpas ..egentligen.

Fredag förmiddag är det vi som får nycklar till våran FÖRSTA gemensamma bostad. {#}

.....

nu prata jag med älskling himla länge in the phone så nu tappa jag bort mig vad jag mer skulle skriva....

 

ikea imorn med mamma =)   då ska det granskas sängar NOGA

 

jo just....örebro med bästa vännen jojo idag och fynda dessa as snygga miss sixty jeans.

xo xo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback