I solen.

Ligger i bikini och njuter utav hettan :)

Herregud, tidigare idag. Jag tog på mig jeans och ett väldigt luftigt linne, trodde det skulle vara behagligt då det ändå var 19 grader ute och blåst.

Fy fan vad jag svettades!

Och påvägen hem hade jag redan sko skav.. Skönt.. Converse och sko skav är rena rama plågeriet!

Men jag stapla hem på tå och bara längtade hem!!

Vi gick till BVC, därav varför vi gick ut.
Men nu är man hemma.

Linus sussar gött i sin säng och jag ligger i solen med kaffe, saft och vatten flaska (att spraya kroppen med)

Snart kommer Jonas hem också. Då ska vi äta god mat. Våran specialité, lax i ugn med crème fraîche feta ost och kryddor.
Och potatis. Gott gott!

Puss på er alla och ha en super bra dag!


Igår var jag och Linus på marieberg och köpte sandaler. Och åt Kina mat :)
Jag köpte bb cream . Aquasource.
Den är så härlig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback