Fail vårdcentralen, fail!!!

Alltså vad fan?!

Jag har äntligen tagit tag i och ringa vårdcentralen, angående min hy, och tänkte boka in en tid för en bedömning utav mitt ansikte.

Jag vet ju att många gör det, vissa behöver ju antibiotika till sitt ansikte. För just acne, det har ju faktiskt ingenting med renligheten att göra.

Visst, man bör hålla efter med bra produkter, men på vissa så är det ju så att det är mer en "sjukdom" och alla vet ju att sjukdomar botas bäst med antibiotika.

Så, jag ringde och fick en telefon tid.

Och så säger han att dom nu under sommaren bara tar emot akuta fall och att jag får återkomma i SEPTEMBER??!! Vad i helvete??

Seriöst?!

Är det så att man inte kan gå till sin vanliga vårdcentral bara för att jävlarna ska ha semester ända till september?!

Att dom tar sig an akuta fall är ju fan helt otroligt.

Vilket skämt!

Stort fail på vårdcentralen.

Och ni indrar varför ni är underbetalda?

Förbannat!! Haha han sa att jag hade otur... Jesus .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback