Telia fick be om ursäkt för honom.

Hej hej!
 
Igår kväll så fungerade min kära telefon igen.
 
Felet var följande:
 
 
 
Aaah, så till dig som jag talade med då i december!
PUCKO!!!!!!!!! 
 
 
Han på telia skicka ju ut ett nytt sim kort till mig, helt konstigt att han gjorde det. MEN det behövde jag inte bry mig om, sa den här smart skallen i telefonen. Så jag kasta ju det kortet!
Och så aktiverades det automatiskt då jag aldrig aktiverade det nya kortet jag aldrig skulle ha fått skickat till mig ifrån början!!
 
åter igen PUCKO!!!!!
 
Här gick man och trodde hela jävla telia vad nere... men så var det bara så att ett pucko!! Skicka ut ett nytt simkort till mig och SA att jag kunde kasta det och inte bry mig om det när det väl kommer.
 
omg. 
 
Alltså, telefonförsäljare. Vem som helst får tydligen jobba som det... om det nu ens kallas jobb!!! NEJ!
Hoppas han ej jobbar kvar åt Telia !!!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback