Julafton 2012

Vi firade Julafton hemma hos min Syster. Vi firade julafton två gånger samma dag faktiskt, före syrran så var jag Jonas och Linus och firade jul hos Jonas Pappa och hans fru. Mats och eva och resten utav hans släkt. Hade så himla roligt och alla var mycket glada :)
Sen hämtade vi resterande barn och for till syrran. Och där kom jultomten .. 
 
Kändes som att den aldrig skulle ta slut haha
 
 
 
 
Tjejerna fick en säng i julklapp. Den var nog höjdpunkten.
 
Vad fick jag då..
 
Joo, jag fick en kamera utav älskling!!
 
haha I love it love it love it! 
Väldens bästa kamera. tack älskliing.
(inget är photoshopat, det här är bara min kameras verk) Dom nedersta bilderna då alltaså :)
 
Olympus nånting heter kameran .
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback