Django unchained ..

Alltså jag borde hoppa utav glädje. För jag kan få se Django Unchained ikväll, om jag vill.
Alltså jag avgudar Leonardo DiCaprio . Han är världens mest fantastiska skådespelare i världen! Han gör världen liite bättre faktiskt (ja, han gör det bokstavligen utan skådespeleri också) . 
 
Jag har sett alla filmer med honom.
 
.. ok, inte alla faktiskt. Jag har inte sett J.Edgar . Men jag ska se den, en dag. Den har ju en bra handling och den är ju baserad på självaste J.Edgar . Ni vet.. F.B.I och JFK . 
 
Den är ju helt klart en bra film, annars skulle ju inte Leo spela huvudrollen.
 
Men jag har inte kommit i lag att titta på den ännu. Och så har vi nu den här nya filmen han medverkar i .
Quentin Tarantino filmer, är jag inget Fan utav.. så man blev ju lite förvånad fast ändå inte, att Leo ens medverkar i filmen. Men han medverkar så jag ska ge filmen en chans. Kanske ikväll då.
 
Men han har ju verkligen spelat ALLT så det är klart att han ska spela lite forntid western också.
 
Jag minns ju när Gangs of new york kom. Jag kommer inte ihåg hur gammal jag var men jag var i yngre tonåren. Och jag var så besviken på att han såg ut sm en SLUSK!! Hahaha 
Men.. jag älskade filmen ändå. Och den filmen var mycket bra. Även fast han såg ut som en stor slusk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback