Miranda får ny cykel :)

Nu var det ju ettag sedan hon fick sin nya cykel men jag har inte lagt upp något om det så jag tänkte att jag gör det nu istället. För det var så fint :)

Det var Jonas älsklingen´s födelsedag faktiskt. Istället för att köpa sig en egen cykel (vilket han så gärna velat göra) så köpte han istället en ny cykel till Miranda och gjorde henne hyper glad istället.
Det var så kul. Miranda anade ingenting.

Hon var ju med när vi köpte den men jonas sa ju det att "nej, det är min cykel". Oh boy vad hon blev glad när hon fick se och höra att det var hennes cykel. För vi hade ju sagt att hon ska få en ny cykel men inte just nu.

Ja, min Jonas är världens underbaraste människa. 
 


... men han är FÖR duktig på att skämma bort. :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback