Parken Zoo

 
Kakaduan, fågeln. Jag stog och skulle zooma in och ta kort på fåglarna, då plötsligt fågel *** flyger rakt på mig och sätter sig sådär på gallret, rakt framför mig. Hahaha fy vad jag skrek. Tur inte Jonas var i närheten just då för han är livrädd för fåglar.
 
För övrigt hade vi verkligen tur med vädret, men vid fel tillfälle att ha värme bölja kanske. Satan vad varmt det var. Men kul var det :)
 
Dock ett minus till karusellerna.... stackars Miranda var 109 cm lång. För att åka själv måste man vara 110cm.
Ur löjligt tyckte vi, för en ynka cm. Men men, hon fick ju åka en del andra karuseller.
 
Båten som hon åkte med simon, gällde samma där. 110cm lång utan vuxen sällskap. Men ja, i båten åkte hon med min lillebror Simon. Sen innan vi skulle bege oss mot bilen så ville Miranda åka båten en sista gång. Oturligt nog så står där en annan karusell nisse. Oh för henne fick inte Miranda åka.
 
Så jävla fel tycker jag. Jag fick kommentaren att "Då är det mina andra kollegor som gjort fel"  
Ja, uppenbarligen!!
 
Var andra som reagerade när jag fick gå därifrån med en gråtande unge, dom tyckte likadant och hade visst också haft samma problem. Att allt handlade om 1 ynka cm.
 
Och Miranda blev så ledsen. Usch!!!
 
Så nej, där får ni ett stort MINUS parken zoo, utav mig. Och säkert utav andra. 
Alla karuseller borde väl ha likadana mätstickor eller?
 
Larven fick hon åka ialf. Jonas gick och köpte sig en biljett så Miranda skulle få åka den :) haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback