Torsten besök.



Precis hem kommen från en runda på Marieberg med mor och syster. Blev lite shopping, Lämna ansökan och mat. Och så har vi nu Torsten hemma hos oss (han ska stanna i två veckor, om nu inte Tila börjar löpa)

Dessutom har det kommit filmer i posten. Fattades en MORR!! Charlie st. cloud. Men den kommer väl senare.



Hello kitty filmen är till mig ;)

Hittade en sån snygg jeans skjorta på H&M precis den modellen jag vill ha. 199kr kosta den tror jag. Dock var den ljusare modell (vill ha mörk) men då berättar mamma att hon har en från förr i tiden haha men ja, får hoppas hon hittar den så man kan ta den... lite retro jeans skjorta. Bara sy in om den är för stor. Guld!

aah ... och Jonas verkar komma hem inatt =/ så ... kanske blir ett inlägg till ikväll. Nu ska det lagas mat.

Hej!

värsta missen också idag när jag lämnade in min ansökan. Allt kändes jätte bra.. tills hon frågade om jag hade några armband på mig (jag tillverkade ju silver smycken förut) och det hade jag ju inte. Fan! Men hoppas jag får jobbet!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback