Mys väder utan pojkvän!

Hej hallå!

Idag är det söndag , hoppas alla har det lika mysigt som jag.  Tror inte det va :P
dom flesta ligger kanske och sover (bakfulla) . Jag, jag vaknade 6 imorse (första gången) plus några gånger inatt.
Vet inte vad Jonas sysslade med. Han och tila höll på typ hela natten

haha vad sjukt det där lät



Nej men tydligen gnällde Tila inatt, och Jonas kunde inte låta det va så han tog ur henne ur buren och lät henne springa runt. Hmm, jätte konstigt beteende?

Klockan ringde 6 ialf. Men tror visst någon snooza ett PAR gånger ;)

Anledningen till denna tidiga söndags morgon var för att älskling skulle åka till jobbet  halv 10 (ja, han åkte för en stund sen)

Så, vi mös till det med tända ljus och en riktig frukost. Sen blir det inget förns om 12 dagar!! =( *suck

Igår slog vi på stort med mat lagning.  Fattiga Riddare! As längesen man åt det ju. Och så med keso till det.
Jag och jonas brukar alltid ha den där frågan som en piiina "Vad ska vi äta idag" är inte det sviin jobbigt.

Så påvägen till affären satt jag med phåånen och kollade recept. Och fastnade för just Fattiga Riddare.

Gott som tusan var det med keson till :)

Var inte så sugen på att laga värsta maten alls den här helgen. Gjorde ju ändå Smörgåstårta både Torsdagen och Fredagen, i köket. Och vill ni veta nåt roligt...

Idag fyller min systers man år, så vi ska dit och fira honom.... vi får smörgåstårta. Haha yeeey :)

nej, jag ska väl göra mig iordning nu. Farmor kommer hit sen och så ska vi åka med Mammas väninna Maria till syster och co.

Bye!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback