Fikat!

Blev en runda på staaden idag!
Hade lite ärenden som jag var tvungen att ordna idag. Och är så himla nöjd att jag verkligen fick tag i allt
som jag skulle handla. Sååå himla skönt, för det brukar ju sällan hända ;)

Sen en fika med min kära vän Cattis.





Ska ju på Dop på lördag. Och det har jag bara varit på en gång tidigare, min systers minsta. Så det här blir ju då utom familjen. Eller ja, ser ju jojo som min familj but anywho...

Fick tag i en såå bra dop present åt lill killen. Hoppas bara till gudarna att jag är den enda som köpt det här. Risken är ju enormt stor att jag inte är det.

För vart handlar man dop presenter om inte inne på Guldfynd, det är ju det man kommer på allra först. ja så var det för min del ialf. (blev tipsad faktiskt) men ja, hel nöjd med den presenten. Sen handla jag en annan sak till som var bara såå urgulligt och perfekt.

Ja, lilla bea är hel nöjd!

Sen en topp till mig. Måste ju ha någon ny fin till dopet :)

Nu har jag bara sko problem. hahaha!!

nu ska jag varva ner och börja göra mat strax. HEJ!

50 kr FYND!

Huuur söta är dom inte!! :D

mmhm, vad kan det vara tro ;)

that is that and this is it ...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback