Stressiga daag.

Enligt vädret så skulle det bli kasst väder idag...

Men det blev det ju inte.
Varmt varmt hot hot HOOT!!
Hade sett framemot en lite svalare dag idag när vi skulle iväg och grejja.
Men men, inte är jag bitter för det :)

Jag fick tag i tröjan jag skulle ha.
Köpte två plagg till Lill killen <3 (Jojos bebis)
Och så hann jag träffa honom !! :D
såå liten och rar älskade söööta pojke. Åh vad jag ville ta med dig hem.
Så himla lik far sin. Och han tvär somna i min famn. åh åh åh så goos!
Och svetten bara rann ifrån mig haha när jag ståendes höll i den lilla sovande sötnos pojken.
Tant Bea sååå stolt att få hålla honom.
Hoppas han passar bra i sjömanskostymen han fick :) såå söt <3



Och så fick vi se nya lägenheten dom flyttar in i . Himla fräääch!

Sen åkte vi och handlade.
Det fann inte mina rakblad.
Det fanns inte min sunscreen jag ville ha.
Och det fanns inte min hårinpackning jag ville ha.
FAIL!!

Men men, vidare till marieberg, växla pengar och in på kicks!
Lukta på 100 parfymer tills jag haha fick överlåta luktandet till Jonas.
Och det bidde Britneys parfym. hm, vad hette den nu igen då?!
hm ..  Radiance!! Hette den :)
Den köpte Jonas till mig, gullig och snäll som han är.
Tyckte även kassörskan så han fick med sig ett par parfym prover han också.

:)

Käkat tacos , tvättar än gör jag. Och skrivit lista till både Bagage och hand-bagage.
och så till det stora
MINUS

idiot som jag är så förlitade jag mig på att jag ska kunna resa på mitt pass då redrik (Mirandas pappa) åkte till Grekland på sitt pass för nån månad sen. (vi gjorde våra samtidigt)

men nää-äh då. Bea kan inte alls resa på sitt pass.
Bea får punga ut tusen spänn på ett provisoriskt pass istället.
Tack godeguuud att vi kom på det nu och inte väl framme vid incheckningen.

Riktig tur... hoppas bara den turen håller.
Men tidigast 24h innan resa så kan man få ett provisoriskt pass. Och det går att göra på Arlanda.
Så det ska väl gå vägen. Vi får dock åka tidigare nu än tänkt.
Suck på mig själv alltså!

nej, ut och hämta tvätten.
Packa väskorna.
Röka.
Lugna ner sig.

Hej då Sverige!!!

se ya in a week. ;)

ska bli sååå skönt att få komma bort och med Jonas.
guud så skönt vi ska ha det.
Längtar!
Puss och krääm




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback