Grillat på schemat!

Hemma efter en grillkväll hemma hos Mattias och Carola (Jonas vänner) och deras underbart söta små tvillingar på snart 2 år. Två rara pojkar :)

Jag fick äntligen äta min flinta steeeek ;) och Jonas har alltid tydligen trott att det är vidrigt och senigt, fett och blää ... men där fick han sig en omställare.
Miranda åt inte så värst mycket som vanligt, konstigt att hon orkade kaka och choklad pudding efteråt?

Sen har jag gett upp min färgning med rött hår.
Köpt två förpackningar med mörkbrun färg, hade ändå gjort det förr eller senare.
Gillar mörkbrunt bäst.

Slipper synlig utväxt.

Glömde dock köpa strumpbyxor (kan göras imorgon) vill ändå in och titta efter en topp kanske ?
Blir ju utgång imorgon. Faaan vad kul det ska bli.

Ska ut med Malin och tre tjejer till. Var garanterat 1 år sedan jag var ute med Malin.
Och på krogen inne i Öret, så aa det ser jag väldigt mycket framemot.
Jonas ska vara hemma med Tila ;) hähä
Miranda ska till Mamma Mika och Lillebror och ha skoj.

Fick veta att Mika byggt en hammock!!! Den måste ses.
Sen Lördag blir det syster. Om nu inte Minna (deras ena hund) får valpar just då.
Små chihuahua bebisar blir det av Minna. Haha va sjukt det där lät.
Hoppas att allt går bra. Sist var det en tjockis valp som blockera vägen för dom så alla tre dog :(

ye ye

Natta Miranda nu och hoppa i soffan med Jonas <3

herrå!

har gjort 4 tavlor idag. Snyggt va!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback