Det mest osexiga.

Hur du blir OSEXIG.

Det finns inget mer osexigare hos en man när han häver ur sig det här:

- När hade vi sex sist?

Alltså, är det min plikt som kvinna att göra det enbart för att behaga den andre?!
Kommer aldrig och hända kan jag lova.

Nu kan det säkert låta som att jag är värsta torrisen och självupptagen och allmänt knäpp i vissa öron,
men nej jag är människa jag också, jag har sex.
Vi alla är olika, speciellt på den fronten.

Vissa är mer för det än andra. Och när det går så långt att den frågan ska komma upp ...
ja alltså då faller du bara mer i ens ögon.
Man ska inte be, tjata eller bråka om sex.

Det ska vara naturligt!
Hur ska man annars kunna njuta av det?

Finns inget mer osexigare än när ens partner frågar dig det.
Är han sugen har han väl en hand och en toalett?!

Mina känslor sitter inte i sexet. Jag får dom inte utav sex. Dom blir varken mer eller mindre av sex heller.




Haha ja oj vilken uppsats det blev om sex och samlevnad nu då :P
Nån som haft en shitty morning kanske... JAG HAR .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback