Svettig vinter?



Det är Måndag och här står jag och dricker kaffe Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Svettig vinter?

I helgen såg jag framemot att faktiskt sätta röven till att bara vara hemma och träna, pyssla om mig själv och Tila. Men nej, jag fick ha min dotter den här helgen då hennes fader jobbade + att han blev "sjuk"

what ever.

Jag hann ialf. Fika med herr Filip på fredagen. Stötte på min Kära kusin Emelie där på fiket också, haha vilket sammanträffande. Har inte sett henne på länge så det var kul och se ett främmande men inte alls främmande ansikte Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Svettig vinter?

Drog och handlade ett nytt halsband åt lilla Tila också. Haha och oboy vilken resa det var. haha jag är bra korkad ibland.

Först så blev det ett fint halsband i brunt läder (mocha?) med gula diamanter på. Jätte fint.

kommer hem och ska prova det. Jag stod och vela mellan två storlekar inne i affären men beslutade att ta det minsta. Ack ack vad fel... det var precis så att det passa PÅ YTTERSTA HACKET.

Så på lördagen sen for vi in och skulle byta till ett större, men då fanns det inte kvar. Jätte konstigt. Men jag hitta då ett annat som föll mig i smaken, och dessutom var billigare. Burberry tyg halv stryp koppel, men det var mjukt på insidan och var jätte fint. Jag mätte med det förra halsbandet när halsbandet var strypt.

hahahaha varför i hela friden gjorde jag så för?!

För det passade ju inte henne alls då... är det halv stryp koppel ska det ju vara litet runt om halsen och sen kedjan liksom. ooooh gosh. Suck på mig själv. Men på fredag nu så ska vi in och byta det också. haha

any who. sen drog vi iväg och handlade. Jag var ju fortfarande sugen på en nyttig helg (eftersom jag nu inte kunde träna) så det fick bli att handla en massa grönsaker och fisk.. blandat och woila.. Sallad haha

... lala, min tattuering kliar så himla mycket!!

åh vad  jag vill ha sommar! Gå runt i fina skor och lättare kläder. Slippa en tjock jobbig jacka som gör en helt svettig och jävlig.

Har btw beställt en massa fotografier som jag ska sätta in i min Scrapbook Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Svettig vinter?

Alla bilderna kommer ju ifrån datorn, hur ofta ser man på dom liksom? Roligare och sätta in dom i en bok och skriva om dom. Minnen vettu... Ska bli kul och se om jag får hem dom idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback