Friends again.



wa wa wa

Gick och la mig tidigt igår, läste (inte ens ett helt kapitel) stängde av mina alarm och somnade. Hade ju inget jobb eller nånting att göra idag så jag fick lite sovmorgon. Vaknade dock klockan 10 av mig själv.

Hade bara ett ärende till apoteket, köpa salva till tattueringen och sen med Malin till vårdcentralen.

Ringde Malin typ 11, hon hade ju precis vaknat och fick skynda sig med att göra sig klar till jobbet så ingen v.central för henne. Jag ialf. gjorde mig iordning för att traska iväg till apoteket. Hade ingen kaffe hemma{#} så det var bara att springa iväg typ

Och min syster ringde mig on the way, frågade om mina sista siffror i personnumret igen haha

Så ja, Beatrice är nu en Suppleant i en bygg firma. Det ska bli jätte kul faktiskt. Inte för att jag kommer göra så värst mycket men ändå, jag kommer ju vara med och bestämma och se över allting som dom andra. Sen när det väl har kommit igång ordentligt blir jag ju mer in i företaget. Ser framemot det Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Friends again.

och så gick särringen tillbaka och blev min vän igen {#}

Jockoboi, har ju saknat dig massor!!

Nej, nu ska jag dricka upp min mugg kaffe och sen träna. Vad ska man annars göra en ledig dag?

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback