Från vanlig blogg till mina drömmar.



Jag skriver inte så mycket blogg längre, så idag fick jag en tanke om att skriva ner mina drömmar.

Vad jag drömmer om nätterna, och sen vad drömmarna betyder.

Jag drömer fan grymt mycket, och vissa drömmar är helt underbara och vissa mindre fina.

Men det är ju kul om man sen kan läsa och se tillbaka och minnas och sen utgå från vad man drömt och vad som hänt.

Spännande eller hur {#}

Drömde nämligen en hälften fin och hälften skruvad dröm inatt. Så jag ska skriva ner den senare, hoppas bara jag minns den.

Får skriva lite stöd ord här.

 

P.s Bilden... är min söta lillebror d.s.

Min plutt har nämligen ögon-fluss så hon är här hos mig.

Martin, mamma maria. natta . Två andra mongon. SF. Miranda. Kumla. Flott.

Underbart COMPTE_BLOGOF b3atch : My Perfect world., Från vanlig blogg till mina drömmar.

hehe det borde räcka.

Kaffe!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback