Tårar & Svett?



GOTT FOLK!

Haha, jag gick upp klockan 5 imorse, och jag måste bara säga det att det var det skönaste ever. Sov bara 5 timmar och jag gick upp gladeligen (en timma före normalt) Jag hann göra mig iordning

Dusch

Smink

kläder

Kaffe

Sen vid 6 tiden var jag klar . Så då vare liksom "jaha, vad nu då?

Ja, jag kunde ju ta och väcka min söta dotter som låg och sov i min säng som en gris. Öppna dörren och höjde volymen på tvn så hon skulle vakna lite av sig själv ( hon har sämsta morgon humöret)

Haha efter en 20 min gick jag in och titta till henne, då var hon lite halv vaken som ett troll, jag tände lampan och sen satte mig ute i soffan, hörde hur miranda gick upp ur sängen och släckte lampan och gick och la sig .

Hahahaha

Men det var bara och stiga upp, vi skulle vara inne på Usö och träffa en läkare angående hennes ep-anfall.

Allt gick bra och vi drog sen och fika med mormor och jag handlade lite mat och till hennes kalas.

Köpte även min SPRAY jag ska ha till och spraya löv med. Det var på tiden. Ska häva mig ut imorgon tänkte jag och hämta in en massa och lägga på tork. Jäkla regn och förstöra mina planer!

Kalas nästa lördag nämligen så jag har lite och göra. Klockan 12 börjar det, sen på kvällen ska jag iväg själv på ett Halloween party. Kommer bli så Awesome hela den lördagen Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Tårar & Svett?

Har köpt så fint bort med stolar och soffa till hennes rum. Hon kommer bli så lycklig.

Usch, ... tila ligger i knät på mig och fiser. bläääh!!!

Sen har jag haft ett "möte" idag med en person. 1,5 timme. Var både skönt och jobbigt. Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Tårar & Svett?

Im so happy right now, hope it stays that way,

Jag är typ såhär trött  ..

.....ZZ:.z.z.Z:Z:z.Z...............................sdogfdsknlzx.

 

haha inte dö somna än. Kom på att HAHAHAHAA igår, herregud vad korkad

Jag har ju linser, och igår skulle jag byta linser. Jag tog ur linserna och satte in dom nya då jag plötsligt upptäcker att jag ser suddigt på vänsta ögat, jag tar ur linser och vänder på den och rengör och inget hjälpte... bytte med högra linsen och testa men nej, såg jätte kasst. SEN så tog jag ur den vänstra linsen och ser mig i spegeln .... ja.. jag SER mig i spegeln. Helt klart och tydligen och tänker HALLELUJAH!!! Jag har fått tillbaka synen på mitt vänstra öga, hahaha helt jävla awesome.

Tills jag sen såg lite närmare och såg att jag hade linsen i... haha jag hade satt lins-på-lins

haha DOH! xD

Jag är en Guldfisk.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback