Höst promenad

Jag och Miranda och pluttis Tila tog oss en extra lång höst promenad igår. Solen var ju framme.

Och hur fint är det inte med alla dom fina höstlöven som är framme då. Älskar hösten! Den är så super fin. {#}

Miranda gillar nog också hösten för hon plockade en massa löv, och vilka stora hon hittade!

Men jag har ingen spray hemma så vi får gå ut och plocka löv en annan dag när jag inhandlat lack spray. Måste ju ta in en massa löv nu till halloween och Mirandas kalas.

Vi kom in lagom till Bert. Hahaha det är ju för roligt. Syrran påminnde mig när vi precis kommit in så det blev lite godis och bon boy. Sen slocknade vi nästan båda två här i soffan.

Det är ju tivoli i örebro idag. Får se om vi åker dit. Vi blev ju ändå tillfrågade igår om det så det vore himla kul alltså. .. men jag är så seg idag. Vet inte varför, jag är jätte trött.

Miranda gjorde iordning sin egna frukost imorse... så trött var jag. Jag slocknade i soffan. Vakna av att hon stod näsa mot näsa mot mig och sa att hon skulle bajsa. hehe sötnosen. Duktig är du.

Nej, nu är klockan snart 13, jag ska häva i mig kaffe och sen ringa

jaha, nej nu ringer han {#}

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback