Blev så rädd att jag ville tjuta!

Inatt så trodde jag att jag hade fått grått hår!

Jag somnade i soffan igår kväll (brukar aldrig hända mig) men jag var as trött.

Jag vaknade till av att tv var på och det var jätte högt. Stängde av allting och gick in och la mig i min underbara säng med alla 10 kuddarna. Precis när jag släckte ögonen så hörde jag ...

det knackade, riktigt vanligt knackande.. inneifrån min garderob!! {#}

Jag tittade upp och tänkte lite på det och sen efter en stund insåg jag att jo, det knackade verkligen. Jag blev så rädd så jag visste inte vad jag skulle göra eller ta vägen, det var mörkt i sovrummet och jag tänkte på det allra värsta sakerna. Funderade även på om jag gått ut utan att låsa dörren, men nej det kunde inte vara möjligt då jag alltid låser nuförtiden när jag går ut korta stunder som med Tila tex.

Jag förde handen till golvet och drog efter mina jeans där min telefon låg, stirrande mot garderoberna. Ringer mitt ex... haha, varför vet jag inte men det är väl en vane sak. Han svarade ju inte... Så jag vänder mig till min trogna vän Malin. Det var upptaget så jag messa snabbt att jag var rädd. Haha och hon skickar tillbaka "va? ringde du mig nyss?" så ringde hon och jag viska och berätta.

Hon sa åt mig att öppna dörrarna och titta om det var nåt troll där eller nån peddo gubbe.

Så äckligt att det liksom just knacka så fort jag släckte lampan och la mig. huuuää!!

Jag vela fram och tillbaka och var samtidigt så in i h-vete rädd! Ville gråta och springa till mamma.

Hoppades på att Miranda skulle vakna så jag kunde sno med henne in till min säng.

Ialf. jag tog mod till och öppnade första dörren.... oooh!! Där sloh hjärtat omkull.

Ingen där ..

Tar den andra dörren.

AAAAAAAAAAAH!! Lika rädd där, inbilla mig att min tärna klänning var någon. Men nej, ingen där heller.

Så jag tar den sista dörren, tar ett djupt andetak och öppnar den...

vet ni vem det var?

Ingen {#}

Asså... jag tror på spöken, i really do.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback