Alla mammors magar!



Är man Mamma så måste man faktiskt vara stolt över sin mage ibland COMPTE_BLOGOF b3atch : My Perfect world., Alla mammors magar!

Bristningar, fine. I don´t care.

It´s just me.

 

Pluttis sover. Ögonfluss har hon mitt lilla hjärta.

Det är inte min vecka att ha henne egentligen men ja ... Hon är ialf. hos mig.

Här trivs du bäst tycker mamma. För du är värd allt det bästa och fina i världen.

jag vill bidra till allt bra och ta bort allt ont.

Det är väl det mammor ska göra. Skydda våra små.

Pappor också såklart. Men sen finns det vissa som bara helt enkelt aldrig funnit sin roll som pappa och jag är så ledsen för det. Det  tar riktigt på mitt psyke nu förtiden.

But im strong so im gonna keep up that smile forever up high in the sky above the rainbow.

Älskar min fina lilla pluttis Miranda , du är så stor tjej. Så stolt mamma!{#}




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback