I dont wanna play




Jag tänker börja inlägget med att berätta att jag

Har ett förhållande!! hihi

ja, så var det med de. haha , och jag, hur var min helg då tro, med tanke på att jag numera kan säga att jag träffat någon till att ha ett förhållande, känns ju så gott i magen av ordet.

Vi låg lördags morgonen i sängen och allmänt mös. och vi pratade om allt möjligt. Sen vet jag inte vad det var som sas exakt, men det sas något typ sånthär "sen är vi ju två om det här förhållandet".

Bea stannar upp, ligger och stirrar lite på Richard i några sekunder och sedan häver jag ur mig

" ... förhållande, ja .. det låter ju fint"

hahahahahaha

Men sen blir jag så glad ändå och burrar ner mig hos honom ännu mer. Han är så himla gosig så att jag ryser redan nu av bara tanken.

Vi var mest hemma och mös då vädret sög. Var till marieberg och gick runt, åsa köpte skor. Sen åkte vi hem och satte oss på en restaurang, hur mysigt som helst. Carbonara och caffe-latte med krossade after eight i. Mumms, men gudars i himmelen vad ont i magen jag fick efteråt. Men himla mysigt var det. Sen var det bara att pallra sig hemmåt, för Richard skulle ju iväg och ha sina barn i några timmar. Så jag gick över till grannen (åsa jobbade) snutta på en cider och väntade in åsa. Vi drog sen ut på strömpis, och Richard joinade oss precis. <3

En små vidrig syrian trängde in mig på DAM TOALETTEN och skulle promt övertyga mig om att han var så mycket bättre på allt än min pojkvän. pffft ... vilken idiot, oj vad arg jag blev. Jätte kissnödig och där står han och blockar mig totalt, jag ville ju inte gå in i ett bås, för vem vet, han hade väl gått med in där också. Det tillomed kommer in en vakt och frågar killen om han är en kvinna eftersom han var inne på damernas, och vad gör vakten?!? Han går ut!! Och där står jag och bara gapar som att " va fan, släng ut aset" men nej då. As arg går jag mot richard och åsa, möter upp åsa och bara gapar "jag måste hitta en annan toalett" haha

Och bombad på telefonen blev jag också. Alltså, varför är det alltid så.. att så fort man verkligen börjat träffa någon seriöst , så MÅSTE verkligen alla dessa killar man haft runt sig helt plötsligt höra av sig och gapa efter en . Get the hell of me, i dont wanna play! Jag är lycklig och jätte kär i min Richard . Jag kan inte få det bättre än såhär. Han ger mig verkligen det jag alltid velat ha, Inte pengar saker eller uppmärksamhet... utan Richard ger mig så himla mycket kärlek och omtanke att jag svimmar av. Han är verkligen den där drömkillen.

Längtar så efter honom. {#}

btw... alkohol är såå verkligen inte min grej längre. Jag har sagt det förut att jag kommit in i den perioden att jag helt enkelt inte kan dricka längre, för det slutar bara med spyor och krypandes på golvet och må så in i piss myran dåligt. Så efter strömpis mådde jag inge vidare, och självklart ville jag ju gärna inte spy hemma hos richard och må sådär vidrigt. Så jag låg hela natten och granskade persiennerna. Mellan raderna liksom. Och blicken bara trappades uppåt uppåt och uppåt hela tiden och jag tvingade åter igen ögat att fokusera mellan en springa. Usch, mådde inge vidare.

Gullig Richard var då, han var nästan förtvivlad att jag inget sagt att jag mådde så dåligt. Men han gjorde sån fin frukost att jag genast blev bättre så vi sen kunde återgå till mys i sängen ;)

För jag var tvungen att fara hem tidigare för att ta Miranda pkuttis. Men älskling körde hem mig =)

wa wa wa, haha nu är jag helt till mig. Så nu får vi sluta.

He is soo amaziiiiiing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback