Örebro hela helgen



First stop @ Åsa !

Sålängesen och så lite vi umgås .. men jag packade lite saker och for in till Åsa.

Vi spela lite Guitar Hero och fy satan.. haha jag skojar inte när jag säger att vi fick "Sudden Death"

fyra-fem gånger tills vi gav upp och begav oss ned till jojo på La Pampas då hon var där och jobbade ute på golvet . Första gången jag såg henne jobba och servera mig cider hehe

Fick svepa cidern skapligt med sugröret jag fick av jojo haha

bara för jag gillar och dricka med sugrör ibland.

Jaja, att jag var tvungen att svepa var för att det var Bio på gång, Snabba Cash!

Då jojo jobba så kunde ju inte hon följa med, heller inte Åsa då hon också skulle jobba.. blä på er. Men men..

Jag & Filip gick .

Att sitta i två timmar på röven kändes... hu, kunde knappt gå iväg när den väl var slut. Men bra var den ialf. även fast den var rätt så brutal för min smak... alltså, ha 3 minuterns typ långa scener där dom slåss brutalt så man verkligen ser och hör smällar. nej ussch.. hu.. brrr nej. sånt klarar inte lilla bea av.

Efteråt bidde det O´learys .. jag och alla andra, grabbar... suck haha.

Jojo som SKULLE komma kom INTE. så jag var där med... grabbar! wooppie.

fick mig ett par cider till ialf. fick möta stenålders raggningsrepliker som : Heter inte du Emelie?

och verkligen sätter sig och fortsätter prata med mig fastän jag INTE var Emelie. Dåligt.

Och en i rullstol... fast aa just ja han ragga INTE på mig. utan på tjejen framför mig som jag inte ens visste vem det var . Ja herregu.. men det var roligt.

Kvällen avslutades hemma hos jojo... för JA, hon kom tillslut... fast nedanför wobbler (Lounge) gay.

Lördagen gick åt att hälsa på Farmor en stund. Skön promenad.

Senare på kvällen styrde vi lite party hos Jojo, JAG diska åt henne.. fy bubblan va disk!!

och sen kom det ... grabbar. det var bara grabbar hela helgen vi umgicks med. Dåliga grannar och förfyttades till Filip. Drack lite mer den dan.. efter 6e drinken började jag bli kalas. helt otroligt, förstod inte själv hur jag kunde vara så O lättpåverkad. 8vilket jag brukar vara)

men den smällen kom inte förän senare idag.. när jag gick till Farmor idag igen, syrran och co. skulle ju dit så vi käka och grejja och när jag kom dit.. DÅ blev jag så DÅLIG! oj oj va dålig jag blev. Jag bara hängde och satt med pannan i bordet nästan. Shit vad smällen kom segt.

Men kul har den här helgen varit ialf. {#}

nu ska jag lägga mig och sova...

plugg imorgon.

I want it all !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback