FYFANIHELVETEVADONTJAG HAR!!



HormonspirALS JÄVLAFitta!!!!!

Ja, jag har ont...så jävla in i helvetets pannkaka uppäten av GUD ONT HAR JAG!!!

Jag blöder, det blöder så in i norden.. värsta vattenfallet!

Jag fattar ingenting, jag SKA INTE ha mens, jag ska inte blöda... jag ska vara utan blödning eftersom jag har en HORMONSPIRALS JÄVEL UPPKÖRD I MUSEN!

Och det är .. VAR meningen att den ska sitta där i 3 år till. Jag vill verkligen inte ta ut den!!

vad ska jag då ha och skydda mig med.. svärd kanske?

Kung fu ?

ska jag bli nunna?

gå i celibat.... det har jag ju typ redan gjort. Men nej, nu jävlar ska det blödas riktigt ordentligt!

 

jag orkar inte

Uppmuntrande att veta att man är saknad ialf. av en viss söt person

Haha och farmor, roli... haha

Vi diskutera lägenheter och vart man kan tänkas att bo/hamna.

Det första hon säger är ju, men.. ska Miranda verkligen växa upp i en så gasig och bullrig miljö, när jag kom med ett förslag på bromsplan. Och hon sa verkligen, men finns det inga i markbacken eller vivalla!?!?!?!?! hahaha aa för där bosätter jag henne verkligen hellre än bromsplan OMG!

haha, nä men vi får se om det blir bromsgatan ;)  Jag hoppas lite på den faktiskt.

Jobbigt med Jonas .. det jobbigaste när man ska gå isär är när den ena verkligen inte vill att man ska gå isär. Jag är så svag ibland, jag kan verkligen vara svag. Och det kan ju andra lätt utnyttja, dom som vet om det... och vilka vet inte om det?!

Men Bea har fått lite.. skapligt mycket mer stake nu så jag tillomed blivit "kall" . mm, det får jag väl ta. Jag går bara mer efter vad jag själv tycker och gör och vill helst inte att folk kör med mig längre, så mycket som man ställer upp på andra .. och man själv inte blir upppassad, eller hur man ska säga det. Jag blev väl skapligt trött på det helt enkelt.

Im just living my life my way, and Im fine!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback