Så längesen. Vila i frid min vän.

ja bloggandet la jag helt åt sidan, vet inte varför, bara blev så.
jag älskar ju att skriva. Blivit lat?
 
haha nej men det var kul och få kommentaren "skriiv" här på min blogg.
Gick bara random in idag för jag vet att det var såå länge sen.
 
Ni måste ju ha trott att jag haft världens längsta semester (eftersom det var mitt senaste inlägg) .
 
Men så har det icke varit.
 
Haft fullt upp med familj, skola, träning (inte min träning utan Mirandas)
.. min träning har lagts åt sidan den med. Va fan, har jag blivit lat ändå!?
 
Jag ska inte skriva värsta långa inlägget nu men jag känner att jag vill göra ett inlägg.
Då en kär vän gick bort inatt.
 
Mina tankar går till honom och hans familj.
Alldeles för tidigt gick du bort. Det är så orättvist. Det är inte rätt. Så hemskt sorgligt.
Jag kommer alltid minnas den sommaren vi umgicks och hade så kul.
Det var Hoffmaestro och massa häng. Ska alltid minnas det.
 
 Vila i frid. Jag hoppas du funnit ro. Jag tänker på dig.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback