Sunday soon monday.

Hej allihopa!

Det är söndag och jag sitter i soffan och ser på Morgan och Ola Conny :) haha dom är ju bedrövligt underhållande.

Jonas är i Stockholm. Barnen i säng. Så nu är det vara lilla jag uppe, och tila.

Ska kura ner mig i sängen om en stund, och titta på efterlängtade the vampire diaries.

Var till tandläkaren idag med Miranda. Dom skulle ju ta bort den läsa tand hon har dom vägrar lossna. Infekterad var den också. MEN Miranda tappade ju den i helgen. Och ytterligare en tand.

Hon ser så rolig ut utan tänder :D

Så det var bara att åka in till tandläkaren och kolla lite hur det såg ut, och det såg toppen bra ut. Så det var sista gången vi var där nu faktiskt. Skönt för henne, men oj så duktig hon blivit utav att ha gått i (tandläkar skolan)

Så stolt är jag över henne :)

Hon fick två par nya sandaler efter det. Och sol glajjer. Så det var nog en toppen dag för henne.

Och Linus, han blev 10 månader idag.
Och direkt här hemma på morgonen så gick han! Och oj vad han gick!! :D

Haha min lilla Linus kan gå!!

Om en månad så går han säkert galant. Oj vad det går fort nu. Herregud.

Han är så himla duktig. Killar brukar ju vara lite efter i utvecklingen. Men Linus är lite duktigare. Såå stolt där också, såklart, över honom!

Men han är ju änn väldigt försiktig. Men super duktig. Haha åh vad roligt!!

Herrå!!!

Ja just ja, vi hämta hem våra fiskar igår också. Shiit vad dom blivit stora sen förra året dom var här!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback