Sommarväder, äntligen!

Så himla härligt det är med värme och sol!! Idag kändes det verkligen som sommar.
 
Såklart så har jag piffat upp det lite med blommor här hemma på lilla gården.

 
 
Har grejjat ute hela dagen.... dock spenderade jag mer tid i sol stolen med kaffe medans älskling skrubba och gjorde rent i dammen.
 
Men jodå, jag hjälpte också till. Bla. plocka bort miljoner små vita sten som vi hade förra året runt dammen. Det var ingen hit. Men nu är all småsten borta, vi ska köpa platta sten istället och lägga runt dammen. Sten plattor kanske. Något sånt. 
 
Men vi är inte klara. Bort med en stor jord hög jag faila på förra året. Skulle göra en super fin rabatt med blommor. Det blev bara på ena sidan och lite på andra.... jag ångrade mig rätt hårt.
Så bort med det och dit med ett snyggare vattenfall. Och en stor Hortensia buske istället!
yeah!
 
Har ju knappt några bilder på min dator så jag kan inte lägga upp bilder och visa hur dammen såg ut förra året... men tror jag har nåt inlägg med damm bygget förra året i arkivet, för dom som är nyfikna.
 
För övrigt så har det inte hänt så mycket i hushållet. Miranda kom hem igår och Jonas har varit hemma hela veckan, sjuk, så det har inte gjorts så mycket. Planerat staket bygget osv.  Men nu är gubben i sin husvagn på jobbet. Så ikväll ska det gloooos på The Vampire Diaries!!!! 
 
och 90210 och awkward och kanske two and a half men. Haha serie nördo!
 
åååh ja, sen har ju lilleman tagit två steg idag! Han står jätte stabilt, men vi får jobba på det där med att ta steg själv också. Herregud vad tiden går fort. Han springer ju snart! 
 
Haha, vi gillar speglar båda två. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback