Såhär snygg var jag!

Hej hej!
 
Mina macarones... blev ju en riktig succe! 
 
Fick mycket beröm för dom goda små kakorna jag hade gjort åt mamma. Haha ja, det är ju inte så "jag" att bara baka kakor och ha med och bjuda folk på. Jag är väl vanligtvis känd för att vara för bekväm.
 
jaja, men nu kan jag baka och gör tillochmed mat här hemma när jonas är hemma dårå.
 
Så en hemmafru ska vara?
 
 
 
Sitter och för över bilder till datorn. Jag hade inte tänkt använda datorn, då laddar kabeln börjar kaputta. Lukta bränt och allmänt strula.... så trodde inte det gick och ladda den alls, eller säkert... men men jag provar. Vad är det värsta som kan hända?
 
jo, att datorn pajjar. Men då köper vi ny. Sååå ingenting med det! 
 
.. nä men en ny laddare vore bra.
 
Har haft en toppen helg i övrigt.
 
Miranda har varit hos tandläkaren i fredags. Gick prima i vanlig ordning.
 
 
Hon fick ha "skratt-gas" ..lust gas.. och det gick bra. Hon såg ju bra rolig ut. Tänkte direkt på nån alien film när jag såg henne få den där slangen på näsan haha 
och vad hon skratta. 
 
Nästa gång blir det att ta bort hennes lösa tand som vägrar släppa och som gjort att det blivit infekterat.
Då blir det både bedövning och lust gas. Men hon är ju toppen duktig så jag är inte det minsta orolig.
 
 
Sen i lördags. Min mamma fyllde ju år i Fredags, så vi åkte dit och firade henne.
(då hon fick kakorna jag gjorde som alla gillade) Macarones.
 
Jag köpte en fin "ask" som hon fick några stycken i .
 
Och såhär snygg var jag!
 
Älskar verkligen den här blåa toppen som jag köpte ifrån nelly förra året när jag var tjockis/nybliven mamma och haha absolut inte kunde få den att sitta snyggt. Men voila! Ett år senare och så snygg!!
 
 
Gänget hemma hos mina föräldrar!
 
Nej gott folk! Nu ska jag se om det är något att plocka in ifrån gården och sedan glo på ...
 
Japp. The vampire diaries!
 
Herrå!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback