Den är wack!

Precis kommit hem. Tog en sväng till Maria och fikade med henne och mamma. Linus fick fika potatis och lax :)

Och tila slicka smulor..

Det behövdes. För idag har min dator gett upp. Den är död.

Fan :(

Men ändå står den och blinkar?! Precis som om den var i viloläge.

Men den startar icke. Laddaren är ju paj så den paja väl datorn också. Får se om jag orkar ta en titt på den senare.

Nu ska jag ialf. Ge Linus lite välling så han sen får sova. Jag ska käka.

Pigg och glad idag... Under omständigheterna.

Och vädret är ju .. Inget vidare. Jaja

Jag som höll på och skrev inlägg i bloggen innan den bestämde sig för att dö... Suck.

Nej, mat och lite greys på TVn!

Ha en bra dag ni andra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback