Viktnedgång.

Efter en mycket hård och jävlig natt... lät min son mig sova till nästan 8 .
 
Rara söta unge. Och en full bajs blöja hade han åt mig också. Det är helt rätt.
Ja, hur mår jag idag då? Jag mår som en pinne. 
 
Nothing.
 
Är trött och har ingen ork. Meeen jag orkade yoga i vanlig ordning. Orkade häva i mig kaffe och roa Linus tills han somnade klockan 10. Snutte plutten. Poppar Musik!!
... haha så jag antar att jag har ork ialf. 
Musik är min räddning till allt ta mig tusan!
 
Det får mig alltid på topp humör. (det beror förstås på vad jag lyssnar på)
 
Hade akut kompis besök igår kväll också. Det var akut. Och hon kom till min undsättning.
Jag är så glad för att ha en sådan vän.
 
Jag lever för sådana vänner.
 
Dock så fulade jag mig igår..  jag rökte!!
 
Inte okej. Med tanke på att jag inte röker annars. Hoppas det aldrig händer igen.
Dock ligger ju paketet nästan fullt här hemma så ... ja nej. Nog om det.
 
Solen skiner och jag ska hoppa in i duschen senare, sen ska jag ta mig ut på en promenad. 
Måste nämligen det eftersom POSTEN inte kan göra sitt jobb.
 
Jag fick hem igår ett paket som var adresserat till en annan gata (inte långt härifrån) , så det måste jag göra idag, vara post. 
 
 
Ha en toppen dag allihopa. Ta hand om era nära och kära, som om det vore eran sista dag.
Du kan få ångra dig annars, i resten utav ditt liv.
 
 
 
.. haha alltså, min rubrik heter "Viktnedgång" och jag bara totalt glömde skriva om det.
 
Jo, såhär är det. Vill man rasa i vikt (2 kg på en dag) Drick en jävla massa kaffe och ät en protein shake, träna yoga och ät några kladdmuffins!
 
Jag väger mig varje dag innan jag tränar yoga. Och igår vägde jag nästan 48 kg . 
Idag vägde jag inte ens 37 kg.. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback