Gårdagens inlägg (Bilder) .

Här har ni bilderna som lovades i gårdagens inlägg.
 
Här ser ni min skänk.... och ja, ni ser ju själva vad det är som saknas.
 
Den flög alltså av i flytten hem till oss.
 
Men nu är skänken målad vit och ser numera ut såhär..
 
 
Jag har tagit bort alla (två) dekaler, ska köpa nya och sätta dit sen. Men skänken ska målas ytterligare en gång i veckan... om jag orkar. Haha färgen sög sig ju så innerligt in i den så det var ju jätte jobbigt.
 
Men så himla fin. 
 
Såhär såg den ut innan jag började måla ..
 
Lite shopping grejjer också.
 
 
Ringen skulle egentligen vara i guld men dom var slut just då så tog en i silver .
 
 
Ego bild från i Fredags.
 
Såhär ser min mage ut. Jag tränar enbart yoga ifall någon undrar.
 
Är väldigt stolt och glad över resultatet. Att ha fött två barn och se ut såhär, det är glädje!
 
Nej nu ringde min älskling såg jag, så nu säger jag god natt! Herrå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback