Full barnhelg!

Hej allihopa!
 
Skapligt irriterande att behöva klicka i "fet" stil varje gång jag ska blogga, för att det ska underlätta för er att läsa mina inlägg, det blir ju så himla just annars och jag har inte den blekaste om hur jag ändrar texten i mina inlägg så att dom ska synas starkare..?
 
Jaja, hur har eran helg varit ?
 
Min har varit i full gång. Fullt med barn. Full barn helg. 
Men vi spenderade den hemma mestadels.
 
Vi for ut till backen och åkte lite tefat och frös skallarna av oss (ialf jag och jonas) .
Sen hem och baka Amerikanska pannkakor LCHF style. Väldigt väldigt gott var det! 
(klicka på länken nedanför så kommer ni till receptet)
 
LCHF Amerikansk pannkaka
 
Jag ska bara uppmana er om att när ni steker dom, försök gör dom tunna, dom var väldigt svåra att steka utan att dom skulle bli "kladdiga" dom blev annars brända och genomstekta liksom. Men det var inget fel alls på "degiga" as goda. Men som sagt, prova och tunna ut dom, platta till dom lite mer så blir det nog bättre än vad det gjorde för mig. Kändes som man åt stekt deg .
 
 
 
....och för er som vill ha lite tips om vart ni kan hitta dom konstiga ingridienserna så kan jag tipsa om vart dom finns (nu snackar vi ica maxi) 
 
Fiberhusk ... det är en liiiiten liten påse. Den hittade jag bland hyllorna "Gluten fritt" det finns en seperat hylla nämligen bara med sånt där.
 
Mandel mjöl.  Det hittade jag bland mjölet, Gul påse , också liten.
 
Det var dom ingridienserna som jag tyckte var konstiga.
 
Sen idag gjorde vi ett annat lchf recept, med köttfärslimpa. Men den gjorde Jonas helt själv så den kan jag inte ta credits för. Men här hittar ni det receptet. Himla god.
 
Köttfärslimpa med svampsås LCHF
 
Förvänta er nu inte en massa flera LCHF recept, det är bara nåt vi fick fling på att prova på.
 
ja, det var väl typ det jag hade och säga. Jag ska nu titta på The vampire diaries, dom har haft uppehåll i två veckor nu så .. nu jädrar ska det tittas!! 
 
Har min dotter Miranda hemmai några dagar till den här veckan (egentligen skulle hon till sin pappa idag)
men då dom ligger i influensa så stannar hon hellre här än att bli sjuk. 
Lika bra, för snart är det påsk och då vill jag ha henne frisk.
 
Nej, hej svejs banana fejs!!
 
(lite bilder ifrån helgen)
 
Hahaha Tila löper, ja. Och älskling är social med sin dator.
 
 
Massa massa påsk brev har vi gjort inför Mirandas "gå påska-kärring" dag .


 
Hittade en sexi röv i badrummet.
åå en mini röv.
 
ååå en cool spegel hitta jag!
 
nej, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback