Vill ha min dator!!!

Usch vad jag verkligen är trött på att inte kunna använda min dator.

Jonas älskling har köpt mig en ny laddare, den kommer med posten...

Fick avi idag... Den står på Jonas.
Vad du är snäll älskling, snällast i världen är han.... Men hur ska jag kunna hämta ut det när det står i ditt namn?!

Åh, suck!

Och sen så kanske han inte ens kommer hem förns om två veckor?!

Ah, jag skiter ju i laddaren till datorn, det suger mest att han kanske blir borta i två veckor.

Men han borde komma hem innan dess. Det är ju liksom röd dag!! På torsdag. Just saying.

Soligt väder idag, så jag har legat ute och tagit in massa vitamin D :)

Medans Linus sovit och Miranda.. Hon drog till grannen och bada i pool. Den fis ungen :p

Haft en toppen helg för övrigt. Fått massa gjort. Ordning och reda, det gillar jag! Så vi har gjort iordning ute i förrådet och inne. Kastat skit och lagt allt i ordning. Så man hittar saker och ting här hemma.

Men klädkammaren är inte klar. Men staketet är uppe på altan . Bara grinen kvar...

Nej nu ska jag göra annat. Hej svejs. Lingon fejs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback