Ingen service.

Imorse när jag vaknade så stod det "Ingen service" på min telefon.
 
Och det står så än.
 
Alltså vad fan!! Det är ju Telia. Aldrig haft något problem med Telia. 
 
Ska ni svika mig nu eller?
 
Haha det är tur min dotter har en iPod. Jag har fått använda den till att smsa med.
Dock kan jag bara göra det över wifi . Men det funkar ju ialf.
 
Ja, vi har precis kommit hem ifrån lite road trip. Var till vingåker.
Jag hittade faktiskt typ nada... ingenting.
 
Men jag fann en t-shirt till Linus och en till Jonas. Och en fin liten väska till mig, turkos Puccini väska, som inte min plånbok fick plats i .. det är ju bra. Haha men mula jag lite så gick den ner. Så det gäller ju att plocka upp den innan man kommer fram till kassan. Men jag drogs så till färgen och storleken! :) Och kedjan..
 
 

 
jaaa och så fick Linus ett par solglasögon. Snygging! 
 
Och jag fann ju dessa såååå snygga skor!!! åh vad jag blev kär i dom. Men det fanns bara 36 och 38 i storlek. Och jag hade nog helst velat prova 37 . För 36orna satt lite väl smått på mina fötter.
Fan!  
 
Tiger of sweden var det faktiskt. Och billiga var dom!
 
 
 
Fan... så snygga dom är!! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback