Full bokad!

Herreguuuud vilken dag. Ni vet ibland då man kan känna sig lite ensam och önskar att man ska få en hel dag med en massa besök.... och så kommer den dagen en söndag då du helst bara vill slappa och gå runt i pjamas kläder.
 
Den dagen kom till mig idag som ni kanske förstod.
 
Jesus. Först så ringer Linus Farmor. Hon ville ju komma över och fika och titta till barnen lite.
Jaaavisst säger jag. 
 
Slänger av mig pjamas och sätter på anständiga kläder.
 
Skriver mat lista och drar sedan ut och handlar. Glömmer plånboken så får springa hem halva vägen för och hämta den. Inge svettig nej då.
 
Väl inne på affären ser vi Min mormor står i kassan. 
 
"HEJ GAMMEL MORMOR" ropar Miranda.
 
Och lite längre fram i kassan står min moster och hennes gubbe. HALLOJ !!!
 
Släkt träff inne på affären, inte dåligt det inte.
 
Ja, vi betalar och beger oss hem. Tar fram lite fika och sådär... sen drar Farmor.
 
Sen ringer NÄSTA Farmor. (Min farmor)
 
Och ja, det var bara att plocka fram fikat igen för då ville hon och hennes gubbe komma över och ytterligare glo lite på barnen.
 
Men hallå, jaaag då??!! 
 
Jaa men det var väl glada att se mig med. Hoppas jag .... annars får dom ingen mera fika!
 
Helt fika slut.
 
Är så skönt att barnen nu ligger i säng och jag bara har en tvätt att ta hand om.
Sen ska jag inte göra ett skit! 
 
Ja,... och vädret visade ju åska igen. Jaha, vart fan var den åskan???? hmmmmmm
    Jag vill ha åska buller och BÅNG!!!!
 
hahaha ååh jag är helt uppe i varv nu måste jag stänga ner. 
 
 
Hej då!
 
 
Resultat efter en maaaassa många koppar kaffe.
 
 
Men jag är inte helt normal, jag lovar .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback