Födelsedags sms

Det är ju alltid roligt när man blir grattat på telefon, facebook..
 
Men när man får såntdär random sms ..
 
Då kan man ju ibland bli vääääldigt förvånad!!
Det blev jag, stora ögon och stor undran.
 
Grejjen var att jag anade först vem det var, men sen när jag tänkte efter så kom jag på att jag känner fan två till som skulle kunna skriva ifrån norge eller vart den här personen nu var . Men som ändå har varit i norge.
 
Haha så jag var inte så säker längre på vem det var men, svaret var självklart.
Han har ju aldrig glömt min födelsedag sen -06 så atte.. 
 
Min enda vän på distans. Haha inte min enda enda vän... men ja, på distans, Ni fattar.
Bäst jag icke glömmer gratta honom på hans födelsedag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback