VS slår äntligen upp butik i SVERIGE!!!

aaah men jaaaaaah!!!!
Alltså, ÄNTLIGEN!!!!!  Victorias secret slår upp en butik här i sverige. Woooho! Äntligen.
såååååå på tiden. Åååh så bra, jaja ja!! 
 
Slippa köpa på order ifrån usa och råka på dyr tull avgift. Det här har jag väntat på .

 
 
 
 
Har tidigare handlat i deras webshop. Trosor, byxor .. och äger du inga VS trosor, då är det på tiden att du handlar in ett par, för dom är som inga andra underkläder. Jag älskar dom.
 
Stockholm, Arlanda. Öppnar dom upp, i vår sägs det. Längtar!! 
 
Haha, om älskling jobbar kvar i stockholm då, då ska jag tvinga dit honom på shopping åt mig. Eller så åker jag med han och shoppar själv... lämnar barnen med barnvakt. hihi wiho! Äntligen.
 
Dessutom söker dom redan nu personal till butiken. Nåt att tänka på kanske.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback