Kändis vin!

Jaha, då gör dom vin nu också. 
 
Brad Pitt och Angelina Jolie , äger tydligen en vingård i Frankrike. Så nu gör dom vin för oss att smaka.

Jag var mycket för vin förut (har inte druckit alkohol sen 1 1/2 år sedan) , ett undantag på julbordet förra året, så jag vet inte riktigt hur mina smaklökar skulle gilla vin igen. Just nu kräks jag bara utav tanken på alkohol. Men jag ska absolut köpa köpa Pitts ,haha , Vin och smaka.
 
Från och med 15 mars iår, så släpper dom ett vin i USA, vet inte hur det ser ut för sverige.
Vinet heter "Bottled by Jolie-Pitt and Perrin". Rosé, Årgång 2013. Och det är deras första vin.
 
 Vem skulle inte vilja äga en vingård liksom, as coolt ju. Bra jobbat tycker jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback