Ville i princip dö!

När man behövt gå igenom en rad dåliga saker för tätt inpå varann. Lång draget och förjävliga saker som gör en helt orklös och så himla ledsen att man inte orkar psykiskt.
 
Jag kände att det var droppen. Igår. Ville i princip DÖ!
 
Jag fick åka in akut till sjukhuset igår. Då jag blödde som en stucken gris här hemma och magsmärtor, ja.. jag var så orolig att det gjorde mig ännu mera orolig. Chaos!
 
Så det var bara att åka in och sätta sig i väntan på en doktor att undersöka saken.
 
Lyckligt nog så slapp jag vänta länge. Och lyckligt nog fick jag åka därifrån strax efter jag kom dit faktiskt.
Det var falskt alarm hehe
 
Allt var precis som det skulle. Låter sjukt, för jag trodde det allra värsta. 
Men så himla lättad. 
 
Härligt sol häng ute på en bänk bakom sjukan efter det fick jag ialf. ,
när jag vänta på att jonas skulle hämta mig igen.
 
 
Och vi som annars skulle ha haft lite främmande här hemma igår, jonas avbokade det dock redan i fredags för att jag sa att jag kände redan då att jag kommer inte orka att ha folk här på lördag. Så han var snäll och avboka sitt trav sällskap + respektive. Tack och lov för det kan jag säga nu. För då vet i tusan. Då hade ju jonas druckit och jag förblött och typ dött! Haha nä men det var tur att vi avbokade det. Kul och bara köra iväg alla för att jag typ förblöder. Haha
Blir väl alla i chaos istället.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback