Min lille cooling.

Det här inlägget får bara handla om min lilla Linus. Det går så fort nu när dom är så små, man hinner ju inte med. Så det jag kan göra är att blogga om det, så kan man gå tillbaka och minnas det.
Great!
 
 
Han är imorgon hela 9 månader gammal.
 
Och han har två fina tänder på nedre delen och fyra fina tänder där uppe. Dom ploppar fram som ogräs i munnen på honom. Men borsta tänderna är ännu ingen hit . Men det ska vi lära honom att det är. 
 
Han ramlade ju mycket förut när han började ställa sig upp själv med hjälpa av saker att hålla i. Man kunde inte slita ögat bort ens en sekund, gjorde man det, ja då föll han handlöst mot golvet med lilla huvudet. aj aj aj
 
Hela 9 månader gammal så kryper han runt som en raket och ska ställa sig upp vart han än är, oh han gör det galant. Han GÅR hur fint som helst, om man håller i hans händer såklart.
 
Och han kan stå helt själv en liten stund faktiskt. Det har jag här på video.
Sååå lycklig att jag fick med det på video!!  (videon är lite lång men han står i slutet)
 
Han är såå himla duktig. Jag är helt säker på att han kommer att börja gå själv här snart. Han har det ju ändå i släkten... gå tidigt.
 
Jag gick när jag var 9 månader gammal (vi tjejer är ju lite före)
Och Miranda gick helt själv när hon var 10 månader gammal. 
 
Så det ligger ju i släkten. hähä  Så vi ska öva öva öva nu på att hitta balansen.
 
Min coola lilla prins.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback