Härligt häng i solen.

Så himla fint väder det varit idag då!
Vi var ute ialf. halva dagen och grejja i trädgården och städa upp och grejja. Tömma ur vattnet ur dammen så vi kan rengöra den och rensa bort löv och räffsa upp gräsmattan.. ja det var härligt.
 
Linus fick för första gången vara ute och krypa :) det han gillade.
 
Håller på och tömmer dammen än. Men snart så är den tömd, då har vi det roliga kvar sen.
Allt äckel alger. Bläää!
 
Men det rör jag inte förns jag har hjälp utav älskling. Kan ju inte låta mig göra allt mysigt själv . Haha
Vi måste ju få iordning på den nu, så det blir varmt fort. Så vi kan hämta hem våra koi fiskar. Som blivit dubbelt så stora nu! Kanske inte riktigt så stora men dom har ju vuxit. Så det ska bli sköjj.
 
Sen ska vi bygga upp staket och plank vid altan och för garaget. Shiiiiet. Och det ska planteras en drös massa blommor som jag vill ha det. uj uj. Massor av skoj. Kan knappt bärga mig, vill göra allt nu nu nu
 
Allt ska ta såån tid.
 
Jag Miranda och linus och Tila tog en härlig kvälls promenad förut innan kvällen. Härligt! Nu känns det verkligen att sommaren snart är här! 
 
 
Nej, nu ska jag grejja med det sista ute här. Sen göra sig iordning för sängen. God kväll! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback