Glad Påsk?

Haft en toppen helg! 
 
Vi firade Påsk hemma hos Jonas Pappa och fru + släkt. Jätte trevligt och Linus fick också äta en massa god påsk mat (även godis som han hittade på golvet, bus ungen)
 
MAAASSA godis blev det så det räckte och blev kilon över. Jag kräks bokstavligen..
 
Och det här är inte allt ... det kom mer sen under dagen och dagen efter. Holy macaroni!
 
 
Dessa helger är ju så himla överdrivna. Jag sa till Jonas att .. "Den som bantar lär ju gå back som fasen med all mat på Påsken. Efter påsken så går det några månader av nyttig äta och bantning, sen kommer NÄSTA helg! Julafton, halloween .. Midsommar. Va faa-an! Haha då är man nere sen igen.
 
Upp ner och upp ner. 
 
nää men alla kanske inte är så stor slagna i sånahär helg firanden. Men dom med stor släkt, går det ju för över.. 
 
 
Jag har ialf. INTE tränat yoga på hela veckan. That sucks! Men men, nya tag imorgon.
Redan Tisdag imorgon. 
 
På fredag ska Miranda till Tandläkaren igen för att "Öva" inför hennes hål lagning.
 
Sen nästa vecka på onsdagen, blir det sjukhuset för mig. Jag hoppas hoppas verkligen att det den här gången går MIN VÄG. Orkar och pallar inte mer sjukhus och negativa svar... fuck !
 
Här är våran nya tvn. Ja, jag sa nej först till tv... men ja, ändå sitter det en ny tv på väggen?!
 
 
Ja, jag ser på fantasterna.
 
Det var verkligen roande att köpa tv... vi köpte ny tv i Lördags faktiskt. Men idag så upptäckte jag att det var dassig och helt pissigt gråig.. bajs bild, helt enkelt. Så vi åkte in och bytte tv mot en annan tv, men den var ju fan mer spegel än tv. Sååå ja vi åkte in ytterligare en gång och bytte till en annan jävla tv!! .. Och ja, den var ju faktiskt bra. så den tror jag vi behåller. Orkar verkligen inte med ett byte igen... men va tusan, man ska ju vara nöjd. Eller hur.
 
 
Miranda gick hennes första "Gå-påska-kärring" iår. Så söt, hon fick jätte mycket godis och pengar
(som om hon inte redan hade flera kilo godis) 
 
 
Men hon ville ju så gärna gå, och det gjorde hon resten utav kvällen den dagen.
 
 
Mitt påsk ägg! Haha, as snygg. Måste nog kasta den imorgon.. ägget är ju kokt.
 
Lite påsk bilder innan vi säger hej gå..
 
Älskar min goa familj. Puss puss på er och glad efter påsk! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback