Besviken!

Precis kommit hem efter att ha varit och handlat på coop.
Ja, jag har skaffat kort där, då jag tycker att coop har en massa bra grejjer man ibland kan behöva sådär snabbt när man ska åka och handla.
 
Dom har liksom min favorit glass, alltid!
Och så har dom en god dricka jag annars bara köpt på den där gul blåa affären som jag nu inte kommer på vad den heter. 
 
Arizona, heter drickan ialf. Ett jätte gott och nyttigt the
 
Men aha!! Nej, nu har dom inte min favorit glass längre, dom hade typ bara 3 smaker!!!???
Ett helt kylskåp med dess egna märke, och bara tre smaker... och inte min favorit.
 
 
Willys brukar faktiskt alltid ha den. Men jag avskyr affären. Och nu när man skaffat coop kort .. så blir man såhär besviken! åååh
 
Inte nog med att ben & jerrys macadamian glassen har försvunnit ifrån alla frys diskar, så ska även baileys göra det. Suuccckkk!
 
(ica maxi har absolut slutat med baileys)
 
.. jag fick nöja mig med häagen-dazs cheesecake istället. Den funkar.
Måste ju ladda upp med gottis, jonas kommer inte hem förns på Fredag nämligen.
 
..... måste undersöka om man kan köpa hem glass online. Annars tycker jag man borde kunna det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback