Vän idag.

Det är så himla sjukt. Det har hänt förut och det har hänt igen, jag tänkte på min kära vän Erica igår.

Tänkte dra över ett sms och fråga hur hennes dagar såg ut i veckan. Men phånen låg på laddning så jag sköt upp det till morgondagen.

Det sjuka då var att hon själv ringde mig! Och hade även själv tänkt höra av sig till mig igår. How sick is that!

Jag är ju lite sådär av en övernaturligt troende tjohej tjej. Tror på ödet och att allt händer av en anledning och att det du gör får konsekvenser, bra - dåligt och dåligt - bra. Fattar ni?

Anywho... Vissa horoskop stämmer även på mig. (dock mest metro tidningens)

Jag och Erica är båda stenbock. Koppling?

Sak samma.
Hon kom förbi på lite kaffe och bubbel :) mycket trevligt, som vanligt.
Tack för det, behövde lite sällis.

Ligger nu och ser på scream 4..
Lagt ner lilleman, så ska väl släcka ner här och sova jag med. Har ju även messat klart med älsko sambo så... Inget kvar att göö. Än och sova.

Haha måste bara lägga upp bilderna jag tog på TVn förut. Jag är king ;)

God natt alla. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback