tv serier

Snart är det oktober, gissa om jag längtar.
 
 
Jo, för i oktober så börjar tre av mina serier som jag följer.
  1. 90210
  2. Gossip Girl
  3. THE VAMPIRE DIARIES

Dom två första startar den 8.e oktober, vampire startar den 11.e oktober.
 
Har redan sett sneeeak peeek på vampire, och oooh så spännande!! Så spännande så jag tuppar av.
Kan ju länka föresten ...
 
 
Spännande va 
 
 

90210 .. Det minns jag faktiskt inte hur det slutade. Måste nog kolla sneaken på den också, och länka såklart.
  
 
aah, nu kommer jag ihåg. anywho. Serien är svin bra. Snygg och massa sjuka intriger haha som man kanske själv varit med om. Nä men, för att vara en ny version av beverly hills så var jag skeptisk i början men sen då jag var gravid och hade långtråkiga dagar och inget att se på eller följa... så fick jag give it a shot.
 
Gossip Girl.
 
...eeh, hitta ingen bra sneak peek trailer på den. Så den skiter vi i .
 
Hej sålänge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback