Spender day.

Ligger i sängen och ser på repris från MTV video music awards.

Linus ligger och sover, han har varor vaken sen 17 tiden ialf. Så inatt hoppas jag på söööömn.

Linus har ju numera varit en natt uggla. Och inatt joddla han så himla gulligt att jag inte kunde låta bli att gulla med honom och vara valen med honom.
(annars är det bara fram med tutte och sen slockna) så, får se inatt om det blir natte gull eller natte lull.

Är så himla glad!! Lyckades igår haffa ett par svarta jeans jag länge varit ute efter, som aldrig funnits i min storlek, men igår då jäklar fanns där xs och då fort och beställde hem ett par.

Mitt enda svarta jeans paret gick ju gylfen åt skogen. Skit jeans ifrån Gina!

(haha hur skrev jag)?

Hoppas dom här håller ialf. ;)
Och idag, när vi var ute till lekparken igen, så satt jag där i gräset och tänkte kolla om det kommit in min storlek på ett par skor jag håller ögat på.

Japp, det hade det. Och där satt jag, utan konto kort. Kunde ju gärna inte säga till Miranda att
"du, vi måste hem nu för jag måste bajsa"

Haha nej nej, jag lät henne leka :)
Men sen när vi kom hem så kolla jag datorn lite snabbt och beställde hem skorna ;)

Gud nu börjar jag känna mig som en riktig spender, det är Jonas som är det, inte jag.... Eller? :)

Nää, inte då :)

Imorgon onsdag. Sen torsdag och Jonas :)

Hej svejs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback