Snabb leverans.

Nelly.com 
 
Alltså, skor ifrån KINA fraktas snabbare, än kläder ifrån er.
 
Det är nu Onsdag den 19 september. Jag la min order den 10 september. Har ialf. sett på mitt konto idag att summan för min order har dragits så säkert kommer det jag beställt imorgon.
 
Men jag blir ju så otålig när man vet att något man vill ha, är påväg hem till ens breeevlåda. Men seriöst, tycker det är dåligt att det ska behöva ta såhär lång tid at få en order. Det är ändå bara ett par byxor som jag beställt.
och på hemsidan så står det "leverans inom 2-6 dagar" yeah, right... det har gått 9 dagar sen jag la min order, eller ja 10 dagar om man räknar med samma dag.
 
Dom borde ändra på detta tycker jag. Det som står på hemsidan om leverans, kan dom ju uppenbarligen inte hålla upp till. Ruttet. 
 
....det här är inte första gången heller.
 
 
 
fredag klockan 13 oktober. 5 oktober. .....    <---  dont mind that 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback