Helg.

Ja, mina byxor ifrån Nelly has arrived. 
 
 
Toppen byxor, guuud jag bara älskar dom!! Tar tillbaka allt jag skrev om Nelly tidigare.... but wait a minute...inte ens deras egna jeans så.. eh, näe. tar inte tillbaka någonting.
 
dr.denim får all credit här istället. Deras jeans trots allt. Lovley.
 
Fredag, vi har varit iväg till BVC och vägt och mätt Linus, i vanlig ordning. Allt är perfekt såklart ,när det är våran son vi talar om.Stolt Mamma JA.
 
och pappa förstås.
 
Shopping efteråt på maxi. Haha , det är alltid så roligt när vi ska handla.
 
- eh älskling, vad ska vi äta idag då?
- ... vet inte, som vanligt älskoo!!
 
- ... max , hamburgare mc donalds utkörning... åh mc donalds..
- .. hej då mc donalds, jag vill ha lagad mat.
 
- tacos?
- Ok! 
 
Och så kommer vi därifrån med 800 minus på kontot.
Är det normalt att handla mer godis åt oss själva än när vi har alla barnen samlade här hemma? 
 
 
äääsch, det barn inte ve lider dom inte av. Som tv reklamen där vi vuxna har lite mera fördel att just vara vuxen. Han som nallar godis ur skåpet när han lagar mat och ungen frågar vad han äter på och han svarar... selleri. Haha haha
 
Miranda veta ialf. att man bara äter godis på Lördagar men att det bara gäller oss och inte jonas.
 
 
 
 
Något jag tror mig ha läst på nån hemsida eller fick tips om i affären, var att dessa svarta jeans INTEdrog åt sig damm och dylikt. Alltså, titta här... tycker ni att det här ser ut som att så är fallet? Tro mig, dom var inte såhär håriga/dammiga när jag fick hem dom i låddan. 
 
 
Ja, helgen består ialf. utav bara en massa mys med min älskade och kära sambo...... som för övrigt just nu är och kör radiobil 
 
..eh, ja . Men utöver det ska jag överösa honom med gos!! Och godis och chips. Mumms. 
Men mest med gos. För han är världens gosigaste att gosa med.. oh yeah.
Och lilleman såklart. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback